Barnefamilier bruker mye penger i de store forbrukskategoriene. Dette er den målgruppen du når best med uadressert DM i postkassen. Trenger du en effektiv salgsdriver, ta med uadressert DM i mediemiksen. Det er få steder det er mulig å være mer kreativ enn i postkassen. Muligheten for å kommunisere med spisse målgrupper på en måte som virkelig begeistrer, er i dag enda mer fremtredende da stadig mer gjøres digitalt.
Visste du at du kan segmentere uadressert DM etter en lang rekke kriterier? Posten tilbyr mange ulike segmenteringsmuligheter som gjør at du kan kommunisere med de menneskene du ønsker og ikke alle andre. Vi hjelper deg med å plukke ut de områdene med for eksempel flest barnefamilier, flest husstander med høyere utdanning eller flest Volvo-eiere.
– Kjønn og alder
– Geografi
– Inntekt og formue
– Boligtype
– Familiestruktur/husholdning
– Biltype
– Bransje
– Geografi
– Antall ansatte
– Kontaktperson
– Omsetning
– Organisasjonsform
Dersom du har en fysisk butikk kan vi ta utgangspunkt i adressen og velge kjøretid i minutter, kjøreavstand i kilometer eller antall mottakere rundt butikken.
Dersom du ønsker å sende reklame til kunder med spesielle interesser eller holdninger har Posten delt Norge inn i 10 segmenter basert på en kombinasjon av 2 000 interesseområder, demografisk data og geografi. Kontakt oss for mer informasjon de forskjellige segmentene.
Kilde: Bring / TNS Gallup.